Trend Electronics Logo
0 Produse.  |  Vezi cos  |  Cont cart
search icon Cauta: Cauta


Condiții de returnare a produselor

În conformitate cu legislaÈ›ia în vigoare, returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice care au achiziÈ›ionat produse prin intermediul magazinului virtual www.trendelectronics.ro. 


Conform O.G. 130/2000 (completată prin L. 51/2003), privind regimul juridic al contractelor la distanță, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunță la produsele achizitionate, fără penalități È™i fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Pentru a beneficia de returul produselor vă rugăm să completaÈ›i formularul de retur  cel târziu  în a 10-a zi lucrătoare de la data primirii  produselor, dând click aici .


Produsele returnate trebuie să fie în aceeaÈ™i stare în care au fost livrate, costurile transportului vor fi suportate de către Cumpărător, iar returnarea banilor se va face în 30 de zile din momentul în care aÈ›i primit acceptul pentru returnarea produselor È™i aÈ›i comunicat Vânzătorului codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor.


În cazul în care au fost achiziÈ›ionate mai multe produse de acelaÈ™i fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. 


Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie să îndeplinească următoarele condiÈ›ii:

    

   • Să fie într-o stare perfectă, fără urme de utilizare vizibile;    

   • Să conÈ›ină etichetele originale È™i să fie în ambalajul original;    

   • Să conÈ›ină toate accesoriile aferente;

   • Să conÈ›ină certificatul de garanÈ›ie în original È™i o copie a facturii; 


Următorele categorii de produse pot fi returnate doar dacă sunt sigilate:


    • LicenÈ›e software;

    • Consumabile;

    • Produse de ingrijire personală;

    • Extensii de garanÈ›ii;

    • Produsele din categoria ”Servere” , ”ReÈ›elistică” , ”Imprimante & Copiatoare”.


 Nu se pot returna produsele aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaÈ›ii:


    • Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;

    • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

    • Imprimante sau multifuncÈ›ionale ale căror consumabile au fost desigilate;

    • LicenÈ›ele OEM activate (licenÈ›e preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

    • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

    • Produsul a fost adus pe "comandă specială" (comanda specială - este definită ca fiind lista de produse comandate de către Cumpărător È™i care nu se află in stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme È™i a plății unui avans, în termenii agreaÈ›i de părÈ›i. Vânzătorul va informa Cumpărătorul dacă oricare dintre produsele comandate constituie comandă specială).


În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, È™ocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanÈ›ie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a reÈ›ine o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaÈ›ia unor abuzuri (returnări repetate).


În funcÈ›ie de opÈ›iunea Cumpărătorului, banii proveniÈ›i din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs  sau se pot returna în 30 de zile de la data în care aÈ›i primit acceptul pentru returnarea produselor È™i aÈ›i comunicat Vânzătorului codul IBAN. Rambursarea contravalorii produsului se va face în contul IBAN comunicat de Cumpărător. Nu se accepta colete cu valoare ramburs!


Aceste dispoziÈ›ii se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziÈ›ionării de produse prin intermediul magazinului virtual folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singura dată pentru returnarea unui produs în condiÈ›iile art. 4 alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000.


În toate cazurile în care contractul a fost denunÈ›at unilateral, costurile de returnare sunt suportate de către Cumpărător.


DOA (dead on arrival) - în eventualitatea în care produsul achiziÈ›ionat este nefuncÈ›ional sau prezintă vicii de fabricaÈ›ie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcÈ›ional, cu condiÈ›ia notificării în scris a S.C. Trend Electronics S.R.L.